Niezalogowany
zmień rozmiar:

RODO

Klauzula RODO

Zgodnie z art. 13 ust 1 i ust2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE.L. z 2016) (dalej: Rozporządzenie RODO) informujemy, że:

1.Administratorem podanych danych osobowych są jednostki oświatowe (odpowiednio: szkoła podstawowa / przedszkole / żłobek), do których zostaną wniesione wnioski. Jednostki te reprezentowane są przez dyrektorów.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych dostępne są na stronie internetowej właściwej jednostki oraz w ich sekretariatach.

3. Podane dane zbierane są w celu sprawnego prowadzenia procedury rekrutacji do danej jednostki (odpowiednio: szkoła podstawowa / przedszkole / żłobek) lub przyjęcia do szkoły w której obwodzie dziecko ma miejsce zamieszkania.

4. Dane osobowe kandydatów zgromadzone w celach:przyjęcia do szkoły lub rekrutacji (odpowiednio: szkoła podstawowa /przedszkole / żłobek), wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na danej jednostce w związku z prowadzeniem zadań dydaktycznych, wychowawczych  i opiekuńczych a wynikających z ustawy Prawo oświatowe i ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia RODO)

5. Dokumentacja postępowania rekrutacyjnego jest przechowywana w jednostce oświatowej, która przeprowadzała postępowanie rekrutacyjne przez czas rekrutacji a po jej zakończeniu:

a)  w przypadku dzieci które zostały przyjęte -przez okres uczęszczania do jednostki oświatowej;

b) w przypadku dzieci, które nie zostały przyjęte do jednostki oświatowej - przez okres roku od zakończenia procesu rekrutacji,  chyba że na rozstrzygnięcie dyrektora przedszkola, szkoły lub placówki została wniesiona skarga do sądu administracyjnego i postępowanie nie zostało zakończone prawomocnym wyrokiem.

6.  Podane dane nie będą udostępniane innym podmiotom z wyjątkiem upoważnionych przepisami prawa.

7.  Ma Pani/Pan prawo do wglądu i poprawiania treści swoich danych osobowych lub dziecka, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania,prawo do przenoszenia danych swoich lub dziecka oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Obowiązek podania danych osobowych wynika z zapisów Ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 338). Na podstawie zapisów wyżej wymienionej ustawy podaje się do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie w widocznym miejscu w siedzibie szkoły listy kandydatów zawierającej imiona i nazwiska oraz wynik postępowania.

      Rekrutacja ID: 143; Wersja: 24.104.20240724.1457 Harmonogram ID: 906;